Grej

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Min fina ba&sh klänning :)
Vad använder du just nu för skor: svarta pumps
Favoritfärg på kläder: neutrala toner

Senaste person som
Sov i din säng:
jag
Du pratade med: Erika
Du delade en drink med: En riktig drink delade jag med Alex på skivan. Annars en burk cider med Sabbi i lördags.
Du gick på bio med: K
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Mamma... måste städa rummet :P

Senaste
Låt du hörde:
O Saya - AR Rahman & M.I.A <3
Film du såg: Slumdog millionaire
Mat du åt: Mackor
Kram: Anna
Kyss: K
Fest: Sabbis skiva. Men fler blir det nästa vecka :D
Känslan: hungrig!
Ilska: När mappen med mina och MGs grejer blivit flyttad, jag trodde att alla mina grejer var borta.
Resa: Thailand i julas
Glädje: Finns många glädjemoment under mina dagar ;-)
Dröm: kommer inte ihåg
Boken du läste: Harry Potter 7 :P
Personen du träffade: Träffade hur? Har träffat många idag
Personen du pratade i telefon med: Sabbi
Personen du fick sms av: MG
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort!
Gången du var utomhus: En halvtimme sedan.
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte:
godis & en tidning

Om dig

Namn: Cecilia
Ålder: 18
Smeknamn: Cicci
Syskon: Lillebror, lillasyster
Bra egenskaper: Oftast positiv, gillar att lära mig nya saker.
Dåliga egenskaper: Jag har svårt att acceptera saker som de är, däribland mig själv och vissa andra människor.
Hårfärg: blond
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0