Entry of complaint

Nu snöar det utanför mitt fönster. Skit också :(
Var tog våren vägen? Här är allting grått och kallt, enda ljuspunkten är den lilla samling snödroppar som växer i vår rabatt.
Att vi svenskar varje år lyckas genomleva vinterhalvåret känns nästan som en gåta för mig. När himlen är täckt av tunga grå moln och vinden viner rakt genom en längtar man bara bort, bort, bort. Ska det aldrig bli ett slut på eländet? Ge mig sommar nu!

Jag har dåligt samvete också, för den här helgen borde jag ha jobbat med mina rester som jag har kvar, vissa från förra terminen. :O Men inte då (surprise surprise) och dessutom har jag gjort av med en massa pengar. Närmare bestämt på dessa sandaletter från din sko;



Trött, hungrig och smått bakis som jag var kunde jag bara inte motstå dessa underbara skor, trots att jag fick jaga dem i flera affärer. Och jag är inte alls missnöjd, tvärtom! Det enda som är lite jobbigt är att jag nu är totalt pank, på kortet har jag kanske 30 kr kvar. Och jag är skyldig Jojjo och Sabbi ca 60 kr från i fredags, och dessutom tänkte jag gymma imorgon och måste betala för det. Så det blir väl sparpengarna tyvärr eller om jag lyckas tigga gympengarna av pappa...
Men som sagt är jag inte alls missnöjd, bara den jäkla snön ville försvinna nån gång så jag kan få använda mina skor! :P

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Skor=kärlek!!!

2009-04-10 @ 15:29:06
URL: http://asfaltsblomma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0