Träningsfreak!

Det har blivit så att jag har tränat ganska mycket (åtminstone för att vara jag) på sistone. Förutom Jojjos och mitt fina träningsschema på måndagar har jag också simmat, gått långa promenader med och utan hundar, cyklat och gymmat  under de senaste 2 veckorna. Detta har bland annat resulterat i galen träningsvärk i hela magen, från revbenen ner till höfterna (men det var igår, idag känns det mycket bättre) och en snabb ökning i aptit som tyvärr i brist på annat blivit avhjälpt med diverse sötsaker. Men ändå, det är bättre än att inte ha någon aptit. Ska det fortsätta så här blir jag nog tvungen att även göra upp ett "matschema", hur töntigt det än låter.

Jag har också börjat bli lite smått panikslagen över pengafrågan. Jag gjorde av med det mesta av studiebidraget innan mars ens hade börjat, och aprils ranson ska räcka till pengar till flaket (ca 500:-) och dessutom till 2 studentskivor i slutet av månaden. Och samtidigt ska jag på något sätt föröka skrapa ihop tillräckligt av mina tillgångar för att ha råd att gå ut, shoppa nödvändigheterna, fika, och andra oväntade kostnader som dyker upp. Omöjligt? Förmodligen.

För övrigt skrev jag hela det här inlägget med vänster hand efter att ha läst ett inspirerande inlägg i en blogg. Pröva! ;) 

Kommentarer
Postat av: sarah

vet inte riktigt än.. hör av mig!

2009-03-11 @ 16:07:00
URL: http://rapegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0