Scientology

Vi har fått ett fördjupningsarbete i religion, som går ut på att hitta den knasigaste sekten och intervjua en av dess medlemmar. Jag, Filippa och Alex bestämde oss för att scientologerna mycket väl stämde in på denna beskrivning och valde dem. Frågan är; har de någon läskig hjärntvättnings-maskin hos sig som de kommer att utsätta oss för? Kommer de att använda sig av oss i några knasiga utomjordings-experiment? Eller kommer de helt enkelt stänga in oss i källaren tills vi går med på att konvertera och ta studielån för att betala de 50000 som deras "heliga skrift" kostar?
Så bli inte förvånade om vi kommer tillbaka som fullfjädrade scientologer, alternativt inte kommer tillbaka alls. 

Undras om vi kommer att träffa någon lika festlig som Tom Cruise?

Nutter.

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Jag röstar för att inte komma tillbaka alls! Skulle det inte vara trevligt och lite udda att ha varit på besök i yttre rymden liksom? Att ni sen kanske inte kommer tillbaka är ganska sekundärt tycker jag, ni får ju vara med om en skit häftig upplevelse!



Btw så måste du lära mig hur man lägger in videos. Jag kanske är den enda i bloggvärlden som inte fattar hur man gör...

2009-03-10 @ 18:48:09
URL: http://asfaltsblomma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0