Min helg

Fredag: Försökte komma över jetlagen och huvudvärken jag fick efter att ha spenderat några timmar i skolan på morgonen. Hence: en kopp te, en tidning och min säng.

Lördag: Följde med Ika till stallet på förmiddagen, bara för att upptäcka att hon absolut inte behövde min hjälp :P Sen en långpromenad med vovvarna och sen var det ciabattakväll + sova över med "hela Björn Gustafsson" xD hemma hos Sabbi. Jojjo var med också med men åkte hem tidigt för hon var sjuk. Tråkmåns ;)

Söndag: Bio med Ika, det blev Beverly Hills Chihuahua dubbat till svenska *ryser* :( Men hon gillade den iaf.


Och sen var det måndag och skola igen :(


PS. Vem vill gå med mig på Australia? Först till kvarn... (gör mig inte besviken nu, jag vill så gärna se den men tänker inte gå själv :P )

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Jag är faktiskt jätte sjuk! Hade nästan 40 graders feber är jag kom hem =P Och har kanske halsfluss så jag ska till doktorn imorrn..



Men du, jag vill också se Australia, vi kan se den när jag är frisk =)



Kramar

2009-01-13 @ 19:36:44
URL: http://asfaltsblomma.webblogg.se/
Postat av: sarah

Jag vill också åkta till Australien!!!!!

<3 puss

2009-01-14 @ 11:03:08
URL: http://rapegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0