The diary of Anne Frank



SE DETTA. BBC:s dramaserie visades i England i julas och har nästan enbart fått bra kritik. Bara skådespelarnas insatser (främst Ellie Kendrick och Tamsin Greig) gör den värd att se och lägg till detta vacker scenografi, lysande kamerateknik, arbetad och trovärdig dialog och ett förstklassigt manus ,och jag garanterar att du inte kan undvika att gråta efter att ha sett de 5 halvtimmesavsnitten.

Hela finns på youtube men på grund av att den dåliga kvaliteten tar bort en del av upplevelsen rekommenderar jag amazon.co.uk, eller om man inte vill köpa den (vilket man förmodligen inte vill, men jag måste ju i alla fall låtsas som att jag är hederlig) the pirate bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0