Sportlov!

Nu har vi äntligen kommit till vecka 9 och det efterlängtade sportlovet! Det inleddes med photoshoot i Nacka och fika hos mormor i fredags, och i lördags följde jag med Sabbi för att byta en ny sadel till Jalle. Jag räknade ut att jag gick 1,2 mil den dagen, eftersom bussarna aldrig går ända fram dit man ska... och jag hittade hem från stallet i Jordbro helt själv (alla som känner till mitt lokalsinne vet vilken bedrift det är). Cody fick iaf en långpromenad och jag fick träffa Sabbis sötnos. :)
Idag gav jag mig ut i snöstormen för att gå till posten vid strand och hämta ett paket. Jag såg ut som en snögubbe när jag kom hem och Atena fick hårt packade snöbollar runt hela benen så att hon inte kunde gå själv till slut. Så jag fick alltså bära både henne och paketet, och tillsammans vägde de kanske 7 kilo. Puh!

Resten av veckan händer det lite blandande saker för min del. Bland annat: Kurs må-tors. Plugg inför klimat och väder den 4. Filmkväll. Spakväll eller liknande. Träning, orientalisk dans :P. Ridning x2. Fika? Och säkert en hel massa oplanerade saker.

Trevligt sportlov :D


Kommentarer
Postat av: S

hahah.. jag har också sportlov nu!!!! :D

2009-02-23 @ 10:42:09
URL: http://rapegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0