Lycka



Idag kom äntligen de efterlängtade och fruktade resultaten av Cambridgeprovet! Jag och Alex var tvungna att genomlida en hel religionslektion (Filippa hade redan fått reda på sitt) innan vi kunde sprinta upp till Annicas arbetsrum. Jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle få, men som bilden ovanför antyder (den är tagen med min superbraiga mobilkamera och inte så tydlig :P ) så fick jag mitt A! :D Mwihi, jag har gått runt och varit glad hela dagen idag och efter skolan gick jag, Filippa, Alex och Picen och fikade för att fira (vi är stammisar på Eh nu ;p ) och satt där i många timmar. Det känns så kul att ha fått ett A och att ha ett certifikat att visa upp kommer att bli en väldigt andvändbar merit. Ska passa på att säga att alla jag känner som gjorde det klarade det ( : Grattis till er och till mig!!

Kommentarer
Postat av: S

jag kanske ska till pappa under sportlovet.. men det är inte säkert. Men visst jag hör av mig då om jag kommer ner!

Lätt att vi tar en fika då!!! :D

2009-02-09 @ 21:53:21
URL: http://rapegirl.blogg.se/
Postat av: S

GRATTIS palmhuvu :P

2009-02-10 @ 07:32:29
URL: http://rapegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0