Woho, det blev vinter i år också...

Jag fick lyxen av att ha lite sovmorgon idag, det var ett tag sen nu :)
Nu sitter jag med en kopp varm choklad och tittar på snöflingorna som yr utanför fönstret, här inifrån ser det rätt fridfullt och mysigt ut faktiskt. Jag såg dock lite annorlunda på saken igår när jag tvingades spendera 50 minuter i gullmarsplan väntandes på bussen. Inte allt för illa i sig, men med en sjuk mensvärk som fick mig att undra om jag skulle gå och spy bakom närmaste stolpe eller om jag skulle lyckas hålla mig tills jag kom hem förvandlade min kväll till ett helvete. Ibland är det så underbart att vara tjej...
Men men, ska tydligen inte klaga. Det finns ju dom som har det "fett mycket värre". Och bussen kom ju tillslut, sladdade runt på motorvägen och jag lyckades ta mig ut till brevik den gången också.

Det bästa med allt är att nu har Sabbi kommit hem!! :D Vi ska ses imorgon och käka middag och ta igen allt vi missat under de här månaderna. I can't wait :D <3

Nu ska jag snart ta en dusch och sen träffa Filippa och MG i stan, ska försöka få lite mer julshopping gjord. Jag börjar få lite smått panik, eftersom det idag endast är en vecka kvar till julafton! :O I år blir det slutspurt som vanligt...
Och sen ska jag hem till min boy en stund innan han ska jobba. Det ska bli mys! <3 Sen händer det en massa skoj saker i helgen som jag kanske berättar om sen!

C u ppl ;)


Kommentarer
Postat av: Jojjo

"fett mycket värre" vad kan vara värre än att ha mensvärk? :O :P

2009-12-18 @ 11:36:01
URL: http://johannachristersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0