Use one?

För några dagar sen blev jag sjukt raggad på av en kille som delade ut gratis kondomer vid t-centralen. Det var ganska kul faktiskt ^^ så här gick det till:
Han räcker fram en kondom som jag tar emot och säger tack.
KK: (KondomKillen, inget annat) vad heter du?... vart bor du?... hur gammal är du?...
Jag: eeh...
KK: kan jag få ditt nummer?
Jag:(helt borta av sömnbrist, tror typ att han vill att jag ska skriva upp mig på nån lista eller nåt) varför då?
KK: jag vill ha kontakt med dig!
Jag: (stirrar på honom fett länge och fattar tillslut vart han vill komma) ehh... jag tror inte det.
KK: jaha...okej... 

Undrar om kondomkillar får många ragg på t-centralen?

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAhAHA.. välkommen till min nuvarande värld gumman ^^

2009-08-15 @ 00:29:10
URL: http://rapegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0