I-lands problem

Jag lyckas alltid ha sönder mina hörlurar på något konstigt sätt. Och det är likadant varje gång, att det blir glapp i dem och oftast har jag inga pengar till att köpa nya. Och sedan när jag väl har råd så köper jag några billiga som inte håller mer än ett par månader, och så börjar det om igen! Men nu tänker jag iallafall beställa några från internet, från netonnet.se närmare bestämt. Dem brukar det iallafall vara hyfsad kvalitet på. Jag har hittat 4 olika som jag väljer mellan, för 99:-, 149:-, 199:- och 395:-. Och nu är ju frågan; om jag snålar måste jag snart köpa nya ändå, men de kanske går sönder lika snabbt även om jag väljer de dyra? Vad göra?

Kommentarer
Postat av: Picen

jag har samma problem jämnt! ja du....

2008-10-09 @ 21:54:18
URL: http://blackowl.devote.se
Postat av: Jojjo

köpa en av varje? =P haha

2008-10-10 @ 22:10:54
URL: http://asfaltsblomma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0