What have become of me?

Jag fick ett brev idag. Från min rektor. Där det står att "på grund av återkommande hög frånvaro" mitt studiebidrag riskerar att dras in. JAG fick ett sånt brev! Och JAG har IG-varning i 2 ämnen! Hur har det gått till? Jag har alltid, alltid lyckats klara av skolan även när det har hänt jobbiga saker vid sidan av. Och nu i trean är det viktigare än någonsin att ta tag i saker och anstränga sig i skolan. Men jag orkar bara inte. Det tar emot så snart jag slår upp en bok och jag vågar knappt titta i kalendern längre för att det jämt är läxförhör eller prov eller inlämning av uppgifter. Tempot har blivit så mycket högre och skoltrötthet kan visst inte botas över ett sommarlov, för det är väl det det här är? Eller har det kanske utvecklats till någonting mer, utbrändhet och så vidare? Fast det känns inte så. Jag har bara ingen koll längre.

Snart blir det Thailand. Tack och lov. 

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Men lilla gumman! Dra ner på tempot och andas, nu är jag hemma igen så vi kan göra en massa roliga saker!!! Lova mig bara att du inte stressar ihjäl dig och får en äcklig jävla magkatarr för det fick jag... Och det är inte bra!



Puss <3

2008-11-28 @ 12:47:43
URL: http://asfaltsblomma.webblogg.se/
Postat av: Picen

ohh shit! det visste jag inte :O blev det indraget då? om du får det måste ju jag också få en varning snart :P

2008-12-03 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0