Poänglösa historier!

Ja jag är väl töntig men det finns såna historier som är sjukt roliga... Jag brukar inte gilla vitsar i vanliga fall men vissa av de här kan man verkligen sitta och garva åt :-P


-Vad är det för likhet mellan en elefant och en kolibri?
-Ja just det.



-Vad är det för skillnad på en noshörning?

- Varken snabel.



Det var tre älgar som var ute och flög. Plötsligt störtade en av dem.

-Det gör inget, för min farmor jobbar på konsum! Sa en av de två som var kvar. Sedan störtade han också. Älgen som var kvar sa:
- Det gör inget, för det är jag som är farmor.



Alla barnen hette Pelle, utom Kalle, han hette Lars.



-Det var en gång, och den va skottad.
-Brukar den inte va sandad?
-Nej inte den här gången.



Alla barnen lade pussel utom Pia, hur skulle det se ut.



Det var en gång 2 älgar som satt I ett träd och filosoferade, plötsligt så flög en ubåt förbi och satte sig i trädet bredvid. Då sa den ena älgen till den andra, han bor nog där!



Det vare en gång 2 muffins i en ugn. Plötsligt sa den ena: "fan va varmt det är här inne" då sa den andra: "hjälp, en talande muffins!"



Det var två älgar som var ute och flög.
Då sa den ene till den andre:
- Du har en bulle i ögat!
- Va?

- Du har en bulle i ögat!

- VA? Jag hör inget för jag har en bulle i ögat.



Fem bullar promenerade längs Långholmen. Den ena sa:
"Titta, en flygande ko!"
"Var?"
"Där!"
"Jaha."



"Vad är det för skillnad på en häst?"
"Alla benen är lika långa, särskilt det högra."


Kommentarer
Postat av: Ida

hahah så värdelösa att de är bra ;)

2008-03-02 @ 20:07:47
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Jojjo

Haha låg humor! (:
Men jag älskar "Alla barnen hette Pelle, utom ´Kalle, han hette Lars"
Garvade i säkert en halvtimme =P

2008-05-18 @ 19:16:24
URL: http://invisibledream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0