1:a advent!

1:a advent brukar alltid vara väldigt mysigt. Det är första dagen som det egentligen är tillåtet att känna julstämning och massa pynt, lussebullar och ljus läggs till i vardagen. :) Som jag sa igår, julen är egentligen den enda tid då man känner som man gjorde när man var liten (minus tomtefrossa) och det är härligt att man fortfarande ser fram emot den här tiden på året så mycket, även fast jag inte firar i Sverige i år. Det blir julbord och julklappar i Phuket istället, men det blir nog minst lika mysigt! :) 
 I skolan håller vi på med film just nu och jag och några i min klass hade egentligen tänkt filma igår, men efter till slut bestämde vi oss för att inte göra det, vilket var bra! Istället hade jag en väldigt trevlig 1:a advent som inleddes med julpynt hemma, följt av shopping och fika med Sabbi och Jojjo (som har kommit hem nu, yay!)  och sedan Globen horse show. Det var skitakul!

Nu ska jag försöka komma igång med läxorna. Hehe... :P


Kommentarer
Postat av: Jojjo

:D:D jag är inte alls avis på dig som får fira jul med sol och bad! jag har ju fått mitt :P



btw ska vi göra "grejen" i julklapp till små monstren? det kan ju bli riktigt kul alternativt katastrof...



Kraaam <3

2008-12-04 @ 23:15:24
URL: http://asfaltsblomma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0